שריפת הענק ביוון: 50 הרוגים, 150 פצועים

    שלמה ריזל No Comments on שריפת הענק ביוון: 50 הרוגים, 150 פצועים

    שריפת הענק שפרצה ביוון ממשיכה לגבות נספים: עד כה חמישים נפצעו ומאה וחמישים נפצעו | ישראל הציעה עזרה אך יוון מתעקשת להסתדר בכוחות עצמה

    מטוס כיבוי | אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השריפות ביוון. מניין ההרוגים עלה ועומד כעת על לפחות 50 לאחר שלדברי הצלב האדום נמצאו 26 הרוגים נוספים בחצר של וילה בכפר הים Mati, אשר במרכז האסון. קודם לכן עמד מספר ההרוגים הרשמי על 24. עובדי חירום השתמשו בסירות ובמסוקים כדי לפנות אנשים מחוף הים. הרשויות פנו לבקש סיוע בינלאומי.

    שגרירות ישראל במדינה מדווחת כי נכון לעכשיו, אין ישראלים במצוקה.

    השגרירה, אירית בן אבא, דיברה עכשיו עם מנכ"ל המשרד להגנה אזרחית שאמר כי "השריפה בשליטה וכי לא זקוקים לסיוע בכיבוי שריפות". הוא דיווח עוד על מספר פצועים רב שעומד על 150. לדבריה, הם הודו על ההצעת העזרה בסיוע הכיבוי אך אמרו כי הם יכולים להכיל את האסון בכוחות עצמם.

    יצוין כי זה לא איזור שישראלים מגיעים אליו בדרך כלל. אבל היו כמה משפחות במלון בראפינה, קרוב למוקד השריפות ולאחר בדיקה, בחסדי שמים, הם בסדר.

    נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי שוחח הבוקר עם גורמים בכבאות יוון והציע סיוע בפעולות כיבוי שריפת הענק שמשתוללת באזור אתונה.

    לאור ההתחממות במזג האוויר, בכבאות והצלה ישראל מבקשים מהציבור להקפיד מאד על בטיחות אש ולהימנע מהדלקת אש בשטחים פתוחים שלא לצורך.



    0 תגובות